1a advent!

Vaknade på strålande humör, jag gillar julen och har längtat efter denna dag.
Vi har städat och gjort adventsfint med det lilla vi har. och jag åkte ner i bitterhålet för att alla saker jag ägde, det jag hade skaffat mig under dom senaste 5 åren är borta, pga någon annan. och jag fixar inte en enda gång att jag ska behöva lida för någon annans skeva val och beteende.dom senaste 2 åren har jag förlorat allt, mig själv och allt det matrealistiska, för att jag valt att gå med på att få noll respekt, bara ge, ge, ge, och det jag inte gett har istället tagits ifrån mig tills jag tillslut inte har nått kvar. jag förstår inte hur människor kan behandla andra, och sen kunna se dom i ögonen också.. äckligt. och ännu äckligare att jag gått med på det här. 
nu kämpar jag varje jävla dag för att ge mig själv det jag behöver, sätta gränser, va tydlig med vad som är okej för mig och vad som inte är det, stannar upp och frågar mig själv, vad skulle jag må bäst av just nu?
kämpar för att bli så egoistisk jag bara kan vara.

aja, nog om det.
Idag ska jag till gamla lägenheten och städa, imorgon kommer mäklaren, äntligen är försäljningen på g!! :D
den har stårr tom sen april och bara kostat pengar.30 tusen bara i hyra, sen renoveringen efter freja och knytnävar som gjort hål i både det ena och andra. det har varit en jävla process att lämna den lägenheten och jag har inte vågat sälja den, där skulle jag ju ha bott resten av mitt liv om jag bara hade valt att leva själv :P
men nu ser livet annorlunda ut, och det är dags att gå vidare och acceptera att det är som det är.
och pengarna som blir över ska jag spendera på mig själv, endast mig själv. och jag ser fram emot det. få ge mig själv något, unna mig.. mm.. det behöver jag.
 
förhoppningsvis blir det lussebullsbak här idag om jag får lite enrgi, för den råkade kräkas ut här.. :P
ska bli mysigt att inte va gravid sen faktiskt. :D jag har ju varit så nöjd över den lätta graviditetn, men en dag som denna känner jag inte så, M tänkte nog, vänta du bara ;) 
nu har karln gjort gröt, så vi ska kolla på fredgasfinalen av vem vet mest och mysa på lite.
 
hoppas ni har det myspys.
va snälla mot varandra!! bless // f
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0