191212

iiiiiiiiidag, väldigt snart ska vi iväg till barnmorskan. Har inte varit där på en månad så jag har längtat länge nu! :)
ska bli skönt att komma dit, väga mäta o få känna att det är närmare ett avslut på denna graviditet. vissa dagar längtar jag mer än andra. fysiskt är det ju bra. känslomässigt- ett rent jävla helvete. det som gör att jag ändrat mig när det gäller barn. jag vill inte ha fler, innan ville jag ha 3. men nej, ingen fler graviditet förns jag vet att jag är redo känslomässigt att göra den resan helt ensam. för nu har det varit jobbiga månader och jag har faktiskt aldrig känt mig mer ensam eller blivit mer övergiven. men så blir det för jag är så naiv, typiskt :P
halvtimme kvar nu så dags att börja röra på det min man igår kallade för babianröven hahah!
 
bless 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0