woooow!

sökte jobb idag, bara någon timma senare ringde telefonen, imorgon halv 3 ska jag på intervju.. ooooohhh va pirrigt! och fy va jobbigt, dom ville ha referens från stället jag jobbat på i sommar.. och det jobbet slutade ju inte så bra eftersom jag inte kunde ta mig dit alls.. aja, jag får köra på ärlighet. är det meningen att jag ska ha jobbet får jag ju det. men guuuuuuuuu vilken härlig dag det kommer bli imorgon, 2 helt olika möten o jag e suuuperspänd, wish me luck ;) får jag det så kommer det lösa sig direkt med bostad.. jag ska inte hoppas för mycket men jooo jag gör ju det ändå haha!
 
för övrigt så sitter jag och saknar, och vet att jag är saknad. människor kan va bra nog knepiga och beslut man tar helt oförstårliga, besluten som får oss att sitta och sakna istället för att sitta och njuta av någon istället.. suck.. men allt kommer att bli bra.
 
nu ska jag hinka vatten, lyssna på lite buddah-bar o sen meditera en liten sväng.. fast nudlar först tror jag eftersom jag drog en enorm rap nu, någon mer än mig som rapar när dom är hungriga? :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0