Somebody that I used to know

vaknade tidigt idag med, höll mor sällskap när hon drack kaffe innan hon åkte på jobb. och sen bestämde jag mig för att inte vara ledsen mer, det är ju så himla mycket roligare att vara glad för saker och ting :)
jag vill fråga saker, veta saker, men jag är rädd för svaren.. och det gnager i mig, men som min granne sa igår. "Vad spelar det för roll?" ..och jag har inget svar på det ens.. så det smarta är väl att helt o hållet bara skita i det där.
att leva mitt liv och vara glad för det jag har är väl det smartaste, bara det att jag aldrig behöver känna mig ensam-att det kom till mig igår - jag är aldrig ensam. jag har gjort misstag, som gör att jag sitter här nu, och jag ska lära mig av dom, inte deppa ihop av dom.
det är en vacker tid jag är i, helt underbar faktiskt- och det är det jag ska fokusera på. jag har då fina vänner som stöttar mig, fin familj som finns här för mig och vill hjälpa mig, världens finaste hundar och katter och världens bästa groda ♥
Idag ska jag ta hand om mig och mina små, och ge oss alla en hel massa kärlek. för det är den enda kärleken jag verkligen behöver, kärleken från mig själv.
ååååhh, jag gav precis Lumen en nalle som är lika stor som hela hon, och hon blev så himla glad och busig, och jag gråter hehe, dom är ju så fina mina små, och dom ger mig så mycket lycka.. lillfisarna.. ♥
 
nu ska jag playa låten en gång till, den är ju så underbar! :) så höres ma seinar!
 
 
 
 
 
Now and then I think of all the times you screwed me over
But had me believing it was always something that I´d done
And I dont wanna live that way, reading into every word you say..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0