fredagsmyyyyys!

vilken morgon, klev upp med mor eftersom jag älskar hennes sällskap, vi har roligt tillsammans och jag vill ge det jag kan till henne för att hon ska må bra. älskade, värdefulla, fina fina mor! 
startade telefonen och bara suckade.. jag skulle mer än allt bara vilja ha ett avslut nu, snälla?
också loggar jag in här o ser ett namn på en person jag tänkt mycket på sista tiden, åh vilken fin morgon det här blev! 
vovvisarna har ett varsitt ben dom smaskar på, solen skiner och jag känner mig helt avslappnad och sitter med ett leende på läpparna i ett par skitheta shorts, det kan jag ju inte skita i o dela med mig av ;)
softa på lite mer, meditera lite mer o mmmm.. det här kommer att bli en underbar dag! 
ska ner på stan med Lumen, träffa mor mer, åka o köpa en dubbel-bilhundbur och ta det lugnt hela kvällen och njuta av att vara själv :) och höra av mig !! sluta tänka o agera ;) 
 
puss o kram / 
f
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0