facebook..

..vilken jädra stressgrej, har varit utan det jättelänge och idag loggar jag in o fastnar direkt, det är ju superbra att så många har fejjan o det är otroligt lätt att hålla kontakt, faktiskt det enda stället jag håller kontakt men så sitter jag där o scrollar o scrollar haha, torska dit direkt på att använda det i nått annat syfte än vad som va tänkt ;)
 
det känns som en fin kväll, träffade min förra granne-otroligt fin o klok tjej, vi stod och pratade o saker och ting kom lättare på plats efter samtalet. tusen tack för det! ♥
jag måste ta hand om mig själv för att kunna funka runt andra, och jag är otroligt stolt över att jag inte tog längre att situationen va som den va, det måste bli förändring och jag är den enda som kan förändra mig själv.. det är otroligt spännande livet med alla upp och nergångar och när livet känns helt åt fanderns är det så otroligt skönt att något litet kan få hela tillvaron att kännas fin igen, hur ont livet än gör just nu.
men jag brakade ihop rejält den här gången, och det är jag tacksam för, det va det här jag behövde.
 
och det kommer göra ont, jag kommer att vara förvirrad och rädd-men jag fixar det, och jag vet att det kommer bli bra, det känns redan bättre igen och jag vet att det säkert kommer att komma tusen fler tillfällen bara närmsta dagarna o veckorna då det känns som jag tar 3 steg tillbaka eller tom faller, men det är också okej, det känns bättre efter en timme eller två, eller efter en dag eller vecka. huvudsaken är att jag vet att jag tar mig upp ur svackorna, och jag kommer lära mig av dom och bli starkare.. fantastiskt, eller hur? :)
 
mindre snack o mera verskad -här ska förändring ske med allt vad det innebär! :)
 
men nu, honingsvtten till min jobbiga hals och tv med en halvsovande mor, ha en fin kväll vänner och ni andra med nyfikna människor med! :) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0