dagen idag..

ojojoj säger jag bara, har haft en fin dag idag.
långpromenader med hundarna, och lumen är så himla duktig o jag blir stolt över hur duktig hon är lös, spelar ingen roll om det kommer joggare, cyklister eller tom andra hundar.. hon stannar hos sin mamma ändå :D vi har varit och plockat blommor till mor, jag har tränat och dansat arslet av mig här hemma, blivit stolt över andras val att vara ärlig, känt andras kärlek, fnittrat, gråtit och varit nästan för glad åt människor jag mött, kollat tågpriser, fått en cocacola o bullar av mor och känt andras närvaro.. ♥
himla bra dag helt enkelt. och snart är det kväll, hundpromenad och läsa ur boken jag plockat fram "bli fri från ditt medberoende" sen sussa så jag får kliva upp och va med om morgondagen.. åhh. det känns så pirrigt o underbart, hur det än blir imorgon, oavsett vad så är jag glad och förväntansfull. det blir bra, hur som helst. :) ha en fin kväll.
kärlek och respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0