"..att känna räcker"

..och bara det känns bra just nu 
 
vinkade av en vän, och satte mig själv i en bil, som de känns som att jag suttit i hela dagen.
vi har äntligen hämtat mina katter, vilken lycka och trygghet.. dom är hemma ♥
nu finns bara det materialistiska kvar, det är inte något värt, det går att ersätta och viktigare saker finns här i livet.
brytit kontakter, fått nya kontakter, och tagit upp en gammal? ♥
livet är ganska klurigt oftast och kan göra väldigt ont, men det är värt det. 
jag är väldigt tacksam just nu över lugnet jag känner, jag ska fortsätta peppa mig själv och känna styrka,
göra mackor, svara o hoppa i kojs. 
imorgon kommer att bli en bra dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0