220412

This is hard cause for a while I wouldn't look in God's direction
Pissed cause I had this life of disappointment and rejection
But I come to realize that when I fell in this rut
God was tearing my down so he could built me back up..



svarar på kommentaren ifall jag och Linus brytit -nej, det har vi inte.
Det är pga att jag inte jobbat med mig själv som jag kraschade nu, jag har ju så lätt för att glömma bort mig själv, alldeles för lätt..  det har varit tunga månader, ett tungt år hitills..
det är något alldeles speciellt med min o Linus kärlek till varandra, hur jävligt det än är, vilka problem och hinder vi stöter på så är vi med varandra och kommer ur skiten starkare med ännu mer lärdommar. vi står vid varnadras sida, oavsett om jag mår dåligt, oavsett om han mår dåligt.. oavsett vad..
trygghet, hela världen kan rasa men jag vet att min bästa vän finns här för mig.
oh, vilken tacksamhetskänsla jag fick nu.. plommonstjärten, tack för att du finns! ♥



söndagsmorgon.. jag är sugen på kaffe, är pepp på att börja storstäda, 9 dagar till flytt och idag börjas de nog packas, om lusten är kvar sen.. :) det hade inte kunnat vara bättre än det är nu, det finns en anledning till varför jag kraschade- för att kunna komma tillbaka och vi alla vet ju att....


Kommentarer
Postat av: LN$

gud vilket underbart inlägg, glöm inte bort att det är så också. jag älskar dig!

2012-04-23 @ 07:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0