150412

det pirrar i magen, den där känslan, lycka. äntöligen. min momma kom nyss förbi, underbara, vackra älskade momma ♥ hon gör mig glad och får hela min själ att le.
rensningen är i full gång, den har varit det i nån vecka nu, skönt. Jag skämtade innan om att möblerna snart kommer ryka.. nu är en bokhylla och en soffa utkastad, och snart kommer ett bord fara med.
lättsamt att rensningen började, sen vart det klart med flytt. så mycket inför en flytt är redan gjort och jag gör inget annat än att njuta.. om inte ens 2 veckor är jag där hemma, i naturen, brevid vattnet, min man och våra 5 små- det jag behöver, herremingud.. ♥
Lumintrollet har blivit skitstor, mitt hår är risigare än någonsin- perfekt inför dreadsen som närmar sig, fräknarna sprider sig i mitt ansikte, våren är här och jag är rätt.
*
mina vänner, det känns bra just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0