110411

Hemma igeen! :)
kom hem igår efter den bästa semestern någonsin.
jag tänkte inte åka där, för att vara hemma o drifta istället.. herregud, det va ju allt här jag behövde komma bort ifrån. släppa allt, precis allt..
fick fina insikter, jag har lekt gud och försökt ändra på saker jag inte rår på. jag är ju bara en så liten del av något som är så mycket mycket mycket större..  jag har fokuserat på helt fel saker och varit kvar i samma hjulspår av stress, oro och en massa annat negativt o dumt.
jag har lyckats tappa bort mig själv helt sen valparna kom, och nu har jag insett det, och därpå kan jag göra något åt saken.
jag måste släppa kontrollen, observera, sluta sluta och börja börja..

kameran slutade funka ganska omgående nere i sthlm tyvärr, men.. jag lkommer alltid minnas det solklart ändå.

va på påskmiddag, va inne i stan, fick träffa linus barndomsvän, fina promenader, mycket skratt, träffade min yngsta svåger för första gången, började snusa igen, naturen ♥ och så mycket kärlek.

och saker och ting ordnade sig under tiden vi var borta, tillit och tålamod- det kan inte bli uttjatat..

*

Jag och min man har äntligen hittat vårat hus, snart flyttar vi och det kommer bli så häftigt och det är så stort. det här har vi gjort oss förtjänta av, och jag skulle inte kunna vara lyckligare nu.

Sunshine, there is nothing but sunshine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0