1 år sen, och idag..

den 21 april 2011 tog jag ett så stort beslut, när jag satt här i den här lägenheten och grät, fullproppad av piller, bedövad men ändå så olycklig, ensam och rädd..


du som vaknar våt av svett, utan att minnas den dröm du sett
du tänder lampar o ser dig omkring, från ingenstans på ingen tid
och din ångest finns det en orsak till, men ta en tablett o ligg så still..
ta hela burken för allan del, din egen burk och ditt eget fel..
"du som vaknar våt av svett, utan att minnas den dröm du sett
du tänder lampar o ser dig omkring, från ingenstans på ingen tid
och din ångest finns det en orsak till, men ta en tablett o ligg så still..
ta hela burken för allan del, din egen burk och ditt eget fel.."

*
jag valde att sluta med mina bästa vänner, det som fick mig att kunna sova, kunna kliva upp, kunna andas och orka med mig själv, tabletterna som långsamt tog död på mig..

*
"du är en tröst för mina gråtna ögon
du är min fallskärm när jag faller om natten
du får mig att sova som ett barn, jag kommer sakna att kunna sova så..
du äger mitt blod och du är slagsmålet jag aldrig kan vinna
jag känner mig bara så jävla tom utan dig.."
*
så jag sluatde där, va med mig själv, tog mig igenom allt utan att fly, jag kom tillbaka hittade mig själv och blev lycklig.
och idag ett år senare känner jag mig rädd, förvirrad och olycklig.. och jag vill bedöva mig..
"har du något mot ett krossat hjärta?"
jag fick min påminnelse-
"när du tror att botten är nådd så är det då du ska låta i bli att bedöva dig, du behöver bearbeta sorgen.. jag vet att du kan låta bli bara du vill så ta den tid du behöver bara, det är nog det enda sättet som faktiskt hjälper.."
tack, idag tar jag stora beslut med.. det måste bli bra..
*

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du och killen gjort slut? känns så när man läser. :(

2012-04-21 @ 11:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0