torsdagkväll

ikväll har jag varit duktig! :) bokade tvättstuga o tur som jag hade fanns de tid imorn! sen drog jag ut o hämtade en flyttkartong i förrådet-och började rensa garderoben lite. jag har jättejättesvårt att slänga saker och därför ser det ut som de gör här hemma.. bara de att jag har plastblommor, tavlor och skor i skafferiet för att jag inte vet vart det ska få plats säger väl en del.. ;) men nu, så slängde jag 5 plagg! ohh! :) och la ner en massa som ska hes bort/säljas i flyttkartongen o en påse.
nu är det bara att hoppas att mitt pepp på att rensa sitter i, och att jag får prylar sålda! :) såfort jag får hem kameran börjar det säljas.

jag o mysmannen har ätit glass, och nu en timme efter vill jag ha mer.. hehe. konstigt man lagt på sig sambokilon? :) han sover nu, så då kanske jag får äta all glass själv.. kunde ju ha varit värre ;) ta hand om varandra där ute!


(bilden är tagen från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0