Klick Klick!

Klickade nyss hem en supersnygg poncho! :)
herregud va myspys jag kommer ha när jag får hem den! :)
 


igår shoppade jag underkläder med mannen på h&m och klickade hem en ny kamera, dom 4 första jag ville ha va slut på lagret men hittade en liten billig, åh-äntligen ska jag börja fota igen! :)

 
för 3 dagar sen klickade jag hem ett par skor:

fick ett par liknande i svart av min fästman på min födelsedag o jag vart förälskad i stuket, klacken.
nu har jag köpstopp för idag, min snälla man ser till så de inte går överstyr ..börjar ju lukta shoppohollic här ;)

nu ska jag mysa med min fästman, sambo, livskamrat, bästa vän, mitt allt.

bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0