5 LYX!

Mitt liv är så jädra lyxigt nu så jag vet inte vad, får vara med min man varje dag. Inte många som har den turen jag har.. tacksam

Vi tog en utflykt till frösön idag igen, drog till stan för att dricka en cola innan vi begav oss tillbaka till frösön.
sen kom vi hem och har bara ätit, ätit, ätit.. som vanligt då liksom. korv o makaroner, glass, chips, cola, choklad o krossad annanas, mumsigt!
också tittade vi på vem vet mest, så mysigt o krypa ihop brevid det vackraste som finns o höra han svara på dom flesta frågorna, för herregud va min man är allmänbildad o smart.. det här är fredagsmys på högsta nivå! :D

                                       
                                       
                                                   

Nu sover mannen o jag funderar på o gå ut o promenera med hundarna var för sig, ..måste..röra..på..mig..

                                                            mys på o ta hand om varandra, bless! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0