4

jag ääälskar att handla saker! :)skulle kolla efter ett täcke till frejsan igår men kom hem med söta halsband åt katterna istället :)
va också o köpte nya gå-skor, helt underbart med ett par hela skor så kanske tåfan läker snabbare :)
                        
                             

Idag skulle jag gå o handla täcket men de vart promenad, massa varm choklad, mys med mannen o äventyr på cykeln till frösön.

                               
                               

jag har sån tur som får vara med min bästa vän varje dag, min sambo, min fästman, han som får mig o skratta som ingen annan.. jag har roligt med han, o de betyder så himla mycket.

nu har vi svullat i oss en massa chokladbollar o ostbågar efter en skitstor middag, vi kan dehär med att äta vi. 

                                

och hundarna va inte just så sugna..

                                 

nu blir det tända ljus, tvn o en massa mys.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0