24.

Uppdatering.. i söndags va de dags för vägning, vecka 2 blev de -0.6kg härligt, nu skiter jag i vikten o satsar på muskler ist :) den 21 firade jag o mitt hjärta 15 månader. Vi gick på våffellunch hos momma o moffa innan vi gled vidare för o sen vara hemma o mysa.. jag, han o colan ♥
hade på mig nya skor o va vrålhet, skulle lagt upp bild men kamerasladden är på vift.. dom kommer sen ist.
Igår hade vi chilldag o gick på basket med mor på kvällen, derby. Jämtland-Sundsvall. vi förlorade, och innan matchen va vi med o tävla om en massa småprylar-vi skule gissa slutresultatet och jag va bara 2 poäng ifrån! :) hoppas hoppas hoppas jag vinner nått, de skulle ha varit fränt! :) också hämtade vi hem våra smycken, supersnygga!! :)
Idag har de också bara tagits lugnt, tränade efter 3 dagars vila o svullat chokladbollar, använde nya schampo, balsam o hårinpacknigen, känns fräscht som fan, att jag inte provat inpackning förut? :)
Nu ska jag fortsätta ha myskväll med den vackra och invänta morgondagen då jag måste på skolan o lämna in uppgifter.. japp japp, nu jädrar ska de hända nått! :)
ta hand om varandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0