20

shoppingfredag!♥

handlat massa roligt idag, bla en mixer! :) åh va kul det ska bli att göra massa smothies o sånt. wiie! :)
har ni nå tips på nån god nyttig smothie?
så handlade jag nån bh, vantar, hårsnoddar o sånt.. och ett par byxor jag kommer slänga upp bild på bara för att dom e fet nice! Igår handlade jag min första hårinpackning, för ett halvår sen hade jag aldrig ens använt balsam :P också handlade jag mitt (eller vårat, det är ju faktiskt till min familj) första sällskapsspel 'geni familj' ..lite vuxet det känns när jag vill ha myskvällar med tända ljus hellre än o vara o ute o slira eller så..

I helgen ska det bli en massa pluggande, eller mer lämna in uppgifterna. Känns skitbra att börja komma igång med skolan igen efter all sjukskrivning o skit.. det är ju inte nyttigt för mig o bara vara hemma. Rutiner, ansvar o mindre fritid ska jag satsa på nu ;) det har ju blivit så elendigt så jag spelar maffia wars som en galning ..jag menar, come on! :) det är ju egentligen inte ens kul.. men jag fastnar där hela tiden ändå.. finns miljontals bättre saker att göra, som bör göras.. :)
Sen vill jag dra på semester, en mini semester.. eller nått?  börjar lessna ur på allt och letar efter saker som ska göra allt lite roligare, göra mig lite gladare.. kanske därav jag köper en massa saker.. jag som aldrig köper mer än mat o snus annars..
japp, nu kom den insikten. jag söker lyckan utanför mig själv.. lyckan som bara kan komma inifrån mig.
Kul, nu när jag inser det kan jag börja jobba på det, igen.. konstigt hur snabbt jag tappar det som är lycka i livet, det som jag mår bra av, andligheten..

INSIKTER

Nu blir det en kopp kamomillte o kika på vad kvinnor vill ha.
ta hand om varandra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0