20.

Underbara lördag..
började med superenergi direkt från morgonen, promenader med hundarna jag och charlie gick i skogen, underbart väder, underbart mående.. kan det bli mycket bättre?:)
sen träning, lite shopping-prövade o köpa kattmynta som tydligen ska få katterna o bli lite wild and crazy.. mina katter är lite egna för dom däckade.. världens finaste syskonmys♥
jag och min livskamrat drog ner till LarsBolinsGalleri senare och kollade på Kapes vernisage (heter det så?) och jag blev förälskad, i en målning jag bara måste ha en dag i mitt stora hus! :) Jag älskar Kape och all hans konst, han är en inspirerande person som jag ser upp till ..och har gjort vääldigt länge.
Det var hur roligt som helst, första utställningen/vernisaget jag varit på, o det blir nog inte den sista :)
Va på stan en sväng innan vi åkte förbi mor för att sen åka hem o käka och mysa.. som bara jag och han kan
sen, hör o häpna! när mitt hjärta hade somnat började jag med plugget, 3 uppgifter klar som ska skickas in och jag är såå nöjd över att jag äntligen fått tummen ur röven, där har den ju som suttit ett tag.. ;)
Nu ska jag läsa lite bloggar och nörda maffia wars, haha! innan jag kryper ner brevid tryggheten.
Hoppas ni har det bra. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0