15

Myshelg hos familjen burholm/lilja ♥










Här kan ni se lite av mitt nya armband, köpt på åhlens.
Också har jag fått en söt plånbok av min man.

nu, uppdatering..
vägde mig igår, -0,8kg på 1 vecka. 1,2kg kvar till min målvikt..
och för den som undrar går jag inte ner i vikt för att bli smal, jag får mindre ont i ryggen, magen, får mer ork och energi, är piggare och mår bättre av lite mindre vikt o träning.. har tränat ganska mycket senaste veckan så idag är de paus, har fruktansvärd träningsvärk i låren o cykelturen upp från stan idag tog bra nog.. puff va ont de gjorde, men de gör nog gott! :)
Nu ska jag äta pasta, 2 middagen idag, hehe.. mums!

ha de så mysigt, de ska jag ha det med världens bästa man, min fina livskamrat ♥

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0