11

Det är den 10 november och det blommar fortfarande

Idag har vi äntligen varit och köpt hundtäcke åt frejsan efter en 1 timmes lång promenad med varm choklad i det fina vädret, tokmysigt! och tusan så fin hon var i täcket..

För 3 dagar sen tränade jag äntligen (mina små övningar här hemma) och igår cyklade jag o gjorde 2 övningar, idag har jag dragit av några armhävningar men gud va jobbigt de va eftersom jag måste hålla smalbenen på soffan, min tå är fortfarande för pajj för att jag ska kunna stödja mot den.. 3 veckor skulle det ta att läka ..tss, nu har det gått snart 2 månader.
aja, åt iaf min efterlängtade frukost idag, fil med 1 banan o en matsked linfrön.. och en kopp karibiskt te med mycket mjölk mmm gott!

nu blir de mys på högsta nivå. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0