10

glöömt blogga igen..
jag o mannen va o kollade på hockey med 2 vänner i förrgår, HV71 mot AIK.. AIK förlorade.. :(
       
Igår va vi med mor på basket, jämtland-södertälje.. det blev förlängning men i sista sekunden drog jämtland i poäng o vann med 102-100! :D fy fan vilken match, och att dessutom det va älsklingens första match gjorde allt så jädra speciellt! :) ♥



min helfräscha man har snart städat hela lägenheten medans jag nördar här.. :P
hundarna är slut o ligger o sover efter skogspromenaden och dehär med viktnedgången hehe, det va +1kg när jag ställde mig på vågen i söndags :)
jag älskar livet och ser fram emot varje dag med min familj.
mitt liv hade inte kunnat vara bättre, tacksamheten är stor!
det va allt för nu :) mer te nu, karibiskt ♥

va snälla mot varandra! bless!


Kommentarer
Postat av: Anna

Här är det riktigt bra, nu går vi mest bara och väntar =)

2011-11-09 @ 16:02:45
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0