till den de vederbör..

"du som blir inlåst varje kväll uti en madrasserad cell, kanske har kvar din sinnesfrid i denna galna dagars tid
och din hjärna är grund som en guldfiskdamm, du tänker tankarna bak o fram..
du hör en fågel som ingen hör, vad skulle du va bekymmrad för?..

du som vaknar våt av svett, utan att minnas den dröm du sett
du tänder lampar o ser dig omkring, från ingenstans på ingen tid
och din ångest finns det en orsak till, men ta en tablett o ligg så still..
ta hela burken för allan del, din egen burk och ditt eget fel..

..bry dig inte om något alls o slå mera brännvin uti din hals
glöm imorgon för tusan, fan.. de kan ju vara betalningsdan
den stora dagen där allt tar slut, och du betalar och åker ut.."

 

dit vill jag aldrig igen, tack min fina saivo för att du fotograferade missären så jag kan bli påmind om vart jag är idag, och vart jag inte vill.. kärlek till dig vackra vän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0