mors dag!

"mama, only you were so strong and never left my side.
I know for years and years I brought tears to youre pretty brown eyes mama- and I apologize"

du mamma är den finaste mor jag kan ha, du har stått vid min sida under tider i helvetet och tider i lycka.
dig har jag alltid kunnat lita på, du fanns alltid där för mig o ville att allt skulle bli bra.
du har förlåtit mig för allt dumt jag gjort, o trott på mig när jag kommit in på rätt väg här i livet.
jag är så tacksam att vi kämpade tillsammans, och fick en sån fin relation som vi har idag.
mor och dotter-bästa vänner
alla fina saker du gör och har gjort för mig, gör mig varm i själen, som när du kom o hälsade på mig på korpberget-det är ett minne jag tänker på ofta. glädjen, lyckan, värmen o tårarna av tacksamhet-det va riktigt, äkta och något jag bär med mig i mitt hjärta. tack kära du!
jag älskar dig till världens ände vackra värdefulla mor.
tack för att du finns, tack för att du är du! ♥



jag är lycklig idag- har precis ätit världens godaste frukost.
sånt jag gör för mig själv, för o visa att jag är värd det som är bra här i livet, alltså en sund frukost i de här fallet.
jädrans enkelt men så betydelsefullt! :)

nu ska jag, bror, carro, muffin o sir charles åka iväg te näver o mysa lite med mor, hoppas ni har en bra kärleksfull dag! :) ta hand om varandra!
 bless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0