livet är helt underbart!

när jag inte trodde det kunde bli bättre så blir det de!:)
i lördags hade jag och världens vackraste lilja fått turen att få varit med varandra i 9 månader, lycka! och jag blir bara mer och mer förälskad för varje dag! ♥ han är det mest underbara o det vackraste jag mött!
i söndags vart jag klar med min praktik, och jag fick höra att jag hade gjort det jättebra. skönt med de bekräftelsen! :)
Igår va en underbar dag då jag bara tog de lugnt, mös med underbara mor ♥ va på möte och sen träffade jag underbara gun och drack te o pratade, helt underbart!
idag har jag varit på skolan, och de gick skitbra o va hur roligt som helst!
det är så häftigt att jag får allt det här bara av att ta rätt beslut, varje dag!
jag får sunda kontakter o människor i mitt liv och osunda människor försvinner från mitt liv.
jag har så oerhört mycket att vara tacksam över!
det hade aldrig hänt om jag inte hade tagit beslutet om att ändra mitt liv, och med fina vänner, fin pojkvän och fin familj har jag lyckats ändra heela mitt liv. och jag ser fram emot och tycker det är spännande att jobba vidare med stegen, min personliga utveckling och livet.
fantastiskt! bara för idag!
nu ska jag plugga de sista inför avstämningen imorn, städa, diska o vara med charlie innan kvinnogruppen.
hoppas ni får en underbar dag med mycket kärlek och frid.
bless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0