jag älskar mitt liv just nu!

det är så jävla coolt att vara frida burholm just nu :) och jag är så otroligt tacksam över att jag får känna såhär, just nu är jag kärlek och lycka!
va på underbara svanö från torsdag te söndag, hos min älskade man o våran lilla frejsan.
hade dom mysigaste dagarna någonsin tror jag nog! :) med massa kärlek o intimitet, träffade svärfar o svåger som har varit så saknade, gick på möte och fick i mig lite svanöanda ;) den där ön är magisk..
och jag är så fruktansvärt kär, i det vackraste gud skapat och ja.. han är rätt!
och jag gick även upp 3 kg (!) under helgen! :) gick ju ner lite mer än 8 kg på 4 veckor, sen min man flyttade.. galet att inte min kropp mår bra utan min andra hälft, hur kär kan man vara egentligen? :) hihi

nu sitter jag i morgonrocken med en kopp te, och njuter av livet. har haft en superbra dag på praktiken och de känns så himla bra att jag tar mitt ansvar. bra beslut, bra mående!
ska lägga mig snart o kika lite på tv innan jag läser lite ur min nya bibel, mindfulness ..otroligt bra bok som handlar om att vara närvarande i nuet "man skall icke förlora sig i ett splittrat sinne eller i sin omgivning. lär dig andas för att återta kontrollen över kropp och sinne, för att öva dig i medveten närvaro och för att utveckla koncentration och vishet"

hoppas ni har det bra, ta hand om varandra. love and bless!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-20 @ 21:53:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0