fredag! :)

vaknade på skithumör idag, som tur kan jag välja om jag vill ha en skitdag eller en lite trevligare dag ;) så jag valde att göra något fint av dagen, och dagen blev fin :)
började med att meditera 10 min, gå en promenad, äta supernyttig frukost, jobba med harmlistan-som jag blev klar med! :D vila, städa o diska, promenera, äta lunch, vila mer-på spikmattan, promenera, träffa mor en snabbis, äta middag, titta tv o nu sitter jag här innan jag ska iväg på möte! :) underbart!

fick lite gammalt skit tillbaka idag, våldsamma tankar. men våld löser inget, det drar mig bara bak, och inte fram i tillfrisknadet dit jag vill o kämpar för o komma. fick som tur va snabbt tillbaka förståndet och släppte dom våldsamma tankarna fort. det är ju faktiskt han, en aktiv besatt man som får lida för sitt beteende, inte jag och släpper jag det vinner jag-och jag vann! :)

jag är så tacksam över att mitt liv är så underbart som det är idag-och så jädra tacksam över att jag har världens finaste mest underbara man vid min sida. som jag träffar om 6 dagar! åhh! pirr i magen!
 jag älskar att älska honom, älskar att vara älskad av honom♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0