fortsättning på mors dag

vi hade det jättefint hos mor, hundarna sprang omkring o lekte o vi myste runt, åt tårta o bakelse, drack kaffe o cola o avslutade med lite choklad o melon.. mmmums!


efter mysstunden hos mor åkte vi andra hem, jag o charlie gick en promenad sen ringde bror igen o ville bjuda på middag :) så vi åt o kollade på film innan mamma kom dit, kikade på lite tv me oss och sen for hon o jag o solade en liten stund, jag vill bli bruuuuun! :) här är iaf supergoda middagen ja fick, bortskämda jag ;)

dagen har varit helt underbar.. nu sitter jag här och läntar efter min man, en skön längtan som gör mig varm i hela kroppen. han är den bästa och den enda för mig ♥
funderar på o slänga i mig en till kopp te innan sängen.. imorn är det äntligen måndag! yes! :)
peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0