Dayligth

"Tack vare kärleken lever vi, tack vare att vi lever växer vår kärlek.

 Ofta är det alldeles för lätt att bara tänka på sig själv och undra om man är omtyckt, i stället för att själv tycka om sina medmänniskor. Sådana dagar kanske vi måste bete oss ”som om” vi håller av de människor som korsar vår stig. Då inträffar det underbara att vi börjar uppskatta andra, samtidigt som vi blir uppskattade. Det blir lättare att leva, lättare att hålla av. Att bete sig ”som om” är ett bra sätt att öva in beteenden som inte känns naturliga. Till slut behöver man inte uppträda ”som om” längre.

 Jag bestämmer själv hur jag vill bete mig. Jag ska välja att tänka på andra i dag och uppskatta dem. Jag ska välja att glömma mig själv i dag."

Underbar morgon, solen skiner.. både ute och i mig själv. det luktar nyklippt gräs från den öppnade balkongdörren o jag är sådär löjligt lycklig.. dom där rosa molnen, men dom förtjänar jag att gå på nu ;)

Idag ska jag iväg på kvinnogrupp, sen på praktik 16-21. bra dag! :)

"Life´s not a bitch, life is a beautiful woman, you only call her a bitch couse she wont let you get that pussy"

lägger ut en bild. på kärleken. världens vackraste par, de ni ;)




hoppas ni får en underbar dag i kärlekens namn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0