flykt?..

har lust att flytta från den här staden, om jag inte fixar utbildningen tror jag att det är dags att leva någon annstans, börja om.. sundsvall, kramfors, örebro?


jag har iaf bestämt mig nu redan att imorn kommer bli en bra dag och jag ber om hjälp.. hoppas bara de blir som jag vill.. eller ske hans vilja, inte min?..

jag är rädd, men aldrig att jag skulle sluta kämpa. 

de är trots allt okej, jag har mycket att vara tacksam över. även fast marken försvinner under mina fötter lyckas jag ändå stå upp.. jag vet att det finns ett syfte att jag finns här.

just nu ska jag åka o träffa john blund.. sånt jag inte brukar göra, men allt är inte som det verar

"jag råkade"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0