vilken kväll!

min käre bror och hans vackra sambo har varit i sundsvall o va på ikea.
han ringde o berättade att han hade köpt ljus till mig. åhh! fick småljus i vacka färger och världens goaste ljus, ett stort tindra ljus som luktar helt underbart, så nu sitter jag här och dricker springflower te med ljuset tänt brevid mig. mysigt är det, minsann!
tog en promenad med charlie, mitt vackra lilla knyte och fick känna på tacksamheten ♥ det va så oerhört vackert ute, himlen va helt magisk och charlie sprang omkring o jagade flyfän innan han rullade omkring i gräset.. stannade upp o tänkte på hur fint det är att jag fick vara där, just då o uppleva allt det vackra, inte ens myggen störde mig.
jag kunde ha varit någon helt annanstans, där jag varken kunde se eller uppleva något vackert eller någon tacksamhet ..upptagen med att förstöra o uthärda mitt liv. men inte nu.. jag lever idag.
det är jag tacksam för.

och när jag kom hem hade jag fått ett mms från min älskade man. pepparkakan som mer såg ut som en kräfta nu, hehe. han är det vackraste jag sett. takes my breath away.. ♥ och världens sötaste dotter har vi med! åh va mysigt de ska bli att få mysa med dom.. snart så..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0