midsommar.

vilken underbar midsommar!
promenerade, städade o diskade innan jag gick till underbara momma o moffa! ♥

drack kaffe, åt kakor, bullar o glass. pratade en massor om allt o inget o bara mös, sen åt vi grillad kyckling o rostat bröd. är så tacksam över att jag fick vara med dom, älskade människor.
sen skjutsade dom hem mig och jag gick på möte. jag va där jag skulle.
jag kan lätt säga att den här midsommaren blev så bra den skulle kunnat bli! och jag är lycklig!

nu sitter jag här med en kopp te efter en 1timmas promenad o känner en massa kärlek o lycka.
om 8 dagar är jag hos min älskade man. och jag kan varken sluta tänka på de eller tjata om de! ska bli så skönt att få vara nära världens finaste människa, känna värme o trygghet o bara få njuta..

hoppas ni har en fin midsommar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0