jag hatar helger..

fy fasen va tråkigt de är o vara ledig.. jag vill ha saker att göra heela tiden o när jag inte har de så försvinner min energi totalt..
de enda som är bra är att jag får träna på att ha tråkigt o vara själv. de e ju alltid något! :)
har inte pluggat i helgen, o inte heller jobbat i steget.. bara ätit och legat på soffan och gått upp nästan 2 kg.. men idag ska jag bara göra! skitsamma om jag har energi eller inte, de måste ju bli gjort de som ska göras! :)
idag är de bara 6 dagar tills jag får träffa min man igen, som kommer vara lika brun som en pepparkaka hehe
han är så vacker, min man ♥

nu ska jag ta o meditera en sväng, va ett bra tag sen sist..

"Ingen blir någonsin fullkomligt psykiskt frisk. Alla människor lider av tvivel och rädsla. Men ju starkare man blir i sin tro – med hjälp av De tolv stegen – desto svagare blir tvivlen och rädslan. De goda dagarna blir fler och fler."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0