fääärdig! :)

haft en skitansbra dag!
bror kom hit o bjöd på pizza o umgicks med mig, det är så roligt att att umgås med han, hans sambo kom hit o hade med sig paket, för att dom tyckte synd om mig som kanske måste operera ljumskbråck. va te läkaren imorse o fick remiss te en kirurg.. 2 fina ljuslyktor som matchar gardinerna fick jag. dom är såå snälla, underbara älskade! ♥

 

vart inge bra bild men men, dom är vackra!




på eftermiddagen va jag på eftervård, fint med lite meditation o tips om steget o så.. :) och ikväll har jag faktiskt skrivit klart 4steget!! :D å de känns så härligt! imorn kommer de efterlängtade 5stegssamtalet, jag e nervös men de kommer gå bra! nu har jag gjort mitt lilla träningspass så nu blir de snart sängen, näst sista natten jag sover själv.


jag längtar efter min man, oerhört mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0