.



gick o la mig med mina hjärnspöken, och vaknade såklart med dom med.
men jag lär mig av det, lär mig hur jag kan göra annorlunda för o förändra. o sålänge jag lär mig av studerna som inte känns bra så är det okej. till o me coolt!

igår pratde jag med min fina sponsor o fick i uppgift o skriva saker jag gillar hos mig själv o fundera på vart min rädsla kommer ifrån när de gäller e viss sak, lärorikt! ojojoj vad jag gillar det här! :)

ska ut på filten idag med me stegarbetet, så jädra grymt att jag har energin nu och verkligen lust att göra det här för min egen skull! :) men först.. tacksamhetslista!

dagens var morgon ny, det är ju klockrent!

Hela mitt liv lyssnar på ditt liv.

 Våra erfarenheter lär oss att vägleda varandra. Andras erfarenheter blir till hjälp för ännu många fler. Vi behöver få ta del av varandras upplevelser. Och det får vi tillfälle till. Den största uppmärksamhet man kan visa någon är att lyssna koncentrerat på honom eller henne. Vi vill alla göra oss hörda, betyda något för andra, räknas. Och att bli tagen på allvar kan vara den balsam som läker såren för någon i dag.
Vi står inför en ny dag, en dag fylld av tillfällen att lyssna på någon som vill bli hörd. Och till vår förvåning kommer vi att få höra ett budskap som riktar sig just till oss, där vi står just nu. Ett budskap som kanske leder oss in på en ny och bättre väg. Vägledning finns alltid till hands, om vi bara vill lyssna. Men om vi stänger in oss i vår egen trånga, problemfyllda, förvirrade värld, förvrängs de budskap som vill tränga fram till oss. Och vi går miste om många tillfällen att låta andra människor få känna att de betyder något för oss, och att de har en uppgift i vår tillvaro.

 Jag utvecklas till en bättre människa var gång jag lyssnar på andra. Jag ska göra det gång på gång. I dag ska jag finnas till hands för någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0