changes


Nu har jag vart o klippt bort långhåret.. sköönt!
har jag förresten berättat att jag tagit bort piercingen i läppen? helt piercingfri i ansiktet nu! :)
underbara förändringar ♥

 

 

Sitter och dricker mitt efterläntade kaffe nu innan jag ska ut med charlie i survere. uscha!
sen ska jag ringa min sponsor, gjorde uppgifterna och fick en del svar tack vare det.
och förresten, vad skulle jag göra utan min underbara man som hjälper mig o speglar mig i mina positiva förändringar? han hjälper mig att förstå vem jag är, och det fina jag gör. tack för det älskling!
sen blir det att göra klart uppgiften inför redovisningen imorn, ska redovisa om något inom "tema missbruk"
jag valde att göra en redovisning om 12 stegsbehandling
jag vill ju fokusera på lösningen, inte problemet.

hoppas ni har de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0