appreciation

ååååhhh va jag älskar mitt liv.
är så tacksam att jag får vara med världens finaste man, att jag får möjlighet att vara hemma på denna underbara trygga ö och att jag är drogfri, bara för idag! ♥

har varit på ett fint möte och gick emot mina rädslor, underbart! 
är i kontakt med mina känslor så stark så jag vet inte vad, gråter av lycka och det är så mäktigt och skönt.

imorn åker jag hem te vardagen igen.. jag försöker vara här och nu men har lite svårt för det ..men men jag kommer dit ..tilliten till att allt blir som det ska kommer komma till mig sålänge jag gör det som jag bör och det som är rätt. tålamod bara, tålamod! jag kommer kunna släppa allt, känna tillit till allt, med stegen, möten o kärlekens hjälp.

nu ska jag vara i lyckan som finns i hela mig, diska, plugga lite o laga middag tills min man kommer hem.

hoppas ni har det underbart.

här får ni en bild på mina hjärtan, min underbara kärlek och trygghet. love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0