10 månader

med världens underbaraste man, mitt livs kärlek, mitt himlarike under molnen..
jag är världens lyckligaste tjej! det finns så mycket kärlek i mitt liv nu, äkta kärlek... och jag är så tacksam över att gud har fört oss samman. med Linus känner jag mig fri, rätt, älskad och med han gillar jag mig själv. sund kärlek är vad de är ..vacker o underbar kärlek ♥

 

pure love is what you give ♥



Idag vart de klart. den 1a juli har jag mitt 5stegssamtal. lycka! så nu blire te att jobba på me de sista, har skrivit och kryssat 78 papper hittils hihi, inte långt kvar nu!:D imorn ska jag iväg o få reda på exakt hur jag gör med fortsättningen. det är så himla fint att jag får åka till min man dagen efter samtalet, vilken jävla belöning på bra arbete!!
nu ska jag gå ut med charlie innan massor me te o tv, ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0