förnyelser..


jag vill göra nått, för mig själv. en förnyelse.
skulle vilja pierca mig eller något sånt, just nu har jag bara 6 piercingar o 2 töjningar i öronen.. känner mig toknaken. vill skaffa flera men jag vet inte vart, inte i ansiktet iaf eftersom jag ska vara på sjukhuset och där lär jag ju knappast få ha en piercing i läppen, kanske tom inte töjningarna?
aja, ny piercing hoppas jag på inom kort.
och tatuera mig ska jag göra, helt klart! ska göra klart den sista som är en coverup över 2 gamla, sen ska jag fixa till 6 andra också, och tilllägga en grejj på den ..vad blir de? nionde..?
göra något med håret skulle jag också vilja göra, är lite småsugen på dreads men är för feg, och jag ska försöka hålla mig från att tona håret mer nu, så det blir väl en vanlig klippning ..väl behövlig, sist jag klippe mig va i början av juni, alltså snart 8 månader sen ..o man ska klippa helst var tredje va? 
åh, nu vart jag mera pepp på de här, måste kolla kontot nu direkt för o kolla om de går göra något redan te veckan kanske? :D

förövrigt mår jag väldans bra just nu! :) mannen är ute med hundarna, de e mys o blogga här hemma själv ett tag me tung musik o ljus.
jag är galet förälskad och har så otroligt mycket att vara tacksam över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0