underbara tisdag!

Tillfälligheterna formar de flesta människors liv.

  Om man själv eller en god vän varit lyckosam brukar man förklara det med att man befunnit sig på rätt plats vid rätt tidpunkt. Men det kan vara bra att förstå hur det kom sig att man råkade befinna sig på rätt plats vid rätt tidpunkt.
Vi har säkert fått höra många gånger på våra möten att Guds tidtabell inte nödvändigtvis överensstämmer med vår egen. Att saker och ting sker enligt en tidtabell som ingår i ett större sammanhang än det som vårt jag kan föreställa sig. Och vårt tålamod sätts ofta på hårda prov därför att vi inte är invigda i Guds planer. Men i dag och alla andra dagar kan vi lita på att dörren öppnas i rätt ögonblick. När vi är redo för det, får vi chansen. Praktiskt taget ständigt har vi tillfälle att såväl ge som ta emot Hans budskap vill oss. Gud håller alltid sin hand över oss, och allt som sker i vårt liv bidrar till att göra oss sådana som det är meningen att vi ska vara.

  Jag ska noga begrunda var jag står i dag, och vara tacksam för det. Det är det rätta för mig nu, och det förbereder mig för det som ligger framför mig.

Gick o la mig alldeles för sent igår, vaknade inte av väckarklockan men som tur va så ringde mannens chef så vi vaknade, 35 min innan min buss gick te skolan.. paanik. missade såklart bussen, de är så jävla kul när man nästan är vid busshållplatsen och man ser bussen åka förbi, haha! kom 10 min försent.. men skitsamma. jag åkte te skolan och gick på lektionen! :) de e grymt! :) jag ringar in varje lektion jag tagit mig på med en rosa penna för o peppe mig själv, för fy fasen va glad jag blir när de blir mer o mer rosa och det ger mig mer motivation! :)

socmötet gick super, över förväntan. jag bad om hjälp och fick det! :)
det ser ljust ut nu, för att jag väljer att se det ljusa♥

min man tycker jag ska ta ut piercingen i läppen.. då blir de ännu tommare..
skulle vilja höra vad ni tycker? ska den stanna eller bort? :)


Kommentarer
Postat av: piia

Tycker du är fin med elr utan:)

2011-02-17 @ 02:05:08
Postat av: Lillasyster :)

har aldrig sett dig utan tror jag? :p men du är nog fin utan oxå, men vill du ha kvar den så tycker jag du ska ha de :) <3

2011-02-17 @ 21:48:49
URL: http://youareonceinalifetime.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0