sterb!!

den söte som sover, är ganska grinig när han sover.. han började puttra när jag skulle pussa på han så han får sova vidare ifred.. :P

men ångest, kan du lämna mig nu?!

jag vet ju att det går över, men det känns inte bättre just nu för det.. jag försöker sterba bort det, diskade men diskmedlet tog slut så jag gick te tvättstugan o den va som tur va ledig, så jag tvättar, har städat, varit ute o promenerat men nu sitter jag här, vet att jag borde plugga men de känns minst lockande när man inte har nån lust eller ork till något alls egentligen.
I sånna här studer är jag extra tacksam över att jag har en underbar liten vovve som måste ut med oavsett om jag orkar eller inte, annars skulle de lätt bli att jag skulle stanna inne, isolering är ju en grej för mig, tyvärr..
jag längtar tills imorn ännu mera nu, fan va jag ska göra allt för att den dagen blir så bra den kan o förhoppninsvis håller sig ångesten sig på längre avstånd då! :) skönt att jag iaf kan tänka positivt nu! :)

vad gör ni är ni får ångest?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0