sjuklingar..

nu har jag o mannen vart sjuk i 2 dagar..
så jävla drygt, för jag  har verkligen inte tid med det här.. orklösheten, darrningar o bläää..
nej jag har inte tid att vara sjuk, måste plugga 200% mer än dom i min klass för o hinna ikapp, och dagar som såna här blir de bara halvdant gjort eller inte alls som idag.

imorn måste jag iväg, oavsett. tur att mannen kliver upp 6 med o har lovat att dra upp mig. Jag har världens bästa karl! ♥

igår träffade jag min syster en sväng, underbart! det va så länge sen jag träffat henne och som jag saknat henne. fast hon satt o skrattade åt att jag va sjuk.. :P tur de finns folk som inte är medberoende omkring mig ;)

idag träffade jag kära, underbara mor, även om det bara va för en kort stund va det skönt för jag va i mina sinnes fulla bruk. jag saknar min mamma, saknar att ligga i sängen breve henne och kolla på glamour, saknar våra middagar fast vi aldrig åt samma sak, saknar att prata med henne så ofta som jag gjorde förut. tur det aldrig är försent att ändra på att det inte är så just nu. jag älskar min mamma så otroligt mycket och vill hon hennes bästa, och nu ska jag göra det jag kan för o hjälpa henne hitta lugnet. mamma-allt ordnar sig. tillslut blir allt bra, kanske blir det som förut eller så kanske det blir något annat, sålänge du är min bästa vän känner jag mig trygg, för mamma- du är den viktigaste personen i mitt liv, utan dig hade jag aldrig fixat det så bra som jag gjort, för ditt stöd o din hjälp är jag evigt tacksam.♥


min mamma, min vackra mamma.
Jag älskar Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0