nej, nej, nej! :)

varken han, du eller någon annan ska jag tillåta att förstöra mitt grymma mående som jag har nu och som jag själv skapat för min egen skull.
man väljer ju själv om man ska skaka av sig de eller börja bråka..
och någon annans dåliga mående ska jag inte behöva lida för.. no, no!

dagen har vart grym, natten va grym med, fått ur mig massa tårar, rensat förrådet, drog på skolan (råkade dock sova bort första halvan av lektionen) kom hem, fick hjälp att frakta bort en massa möbler och skit från förrådet, och nu spelas ott för fulla muggar, jag ska äta macka o softa på! :) egentid igen.. niiice ;) kanske man får lite kärringöra gjort också :) sen softa på me min man när han kommer hem innan jag ska träffa min underbara, vackra, värdefulla mor ♥ åh va jag längtar efter lite mor o dottertid! :)

hade avstämning igår, 9 uppgifter o klarade alla! yeeeeah!!! sen drog jag o skaffade mina efterläntade gardiner!

damn, fick det precis till mig .. jag fixar det här! sålänge jag kämpar för det kan jag få allt jag vill här i livet, hur underbart är inte det? :D

hoppas alla har en fin dag i kärlekens namn, och påminn dig själv om att du är värdefull och vacker precis som du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0