kompis de går bra nu! :)

Jag har vart sjuk i några dagar, inte helt okej och sköterskorna på skolan sa att det kunde vara urinvägsinfektion, någon annan sa att det kunde va pga stressen o bla bla bla, grejjen e den att "proffesorn" ringde och sa att jag va tvungen o komma hur sjuk jag än var, så jag tog mig dit o har även pluggat hemma, framsteg, framsteg! :) fan va kul det här börjar bli! :) att se hur jag får fler o fler "klar" i alla úppgifter och föeläsingar.
 
annars har jag nyss vaknat, vaknade halv 4 med mannen så vi la oss o kollade på tv så slocknade vi där efter några timmar och jag är skiittrött! idag kl 1 ska vi till underbara momma o moffa och äta voffler till lunch, med glass o sylt ..mmmm.. jag sa direkt att jag tänker äta minst 8, japp, jag är ett riktigt matvrak! :) ska bli så mysigt o träffa dom, och det är helt underbart att momma o moffa älskar Linus, det för jag med förresten ;)

hoppas ni får en lugn o fridfull dag!

Ljus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0