if, if, if

kan jag få göra om? gå tillbaka o göra rätt?
..så less på allt just nu, så många "tänk om inte det hände, tänk om jag inte gjorde så" hur skulle det då vara nu?
men det finns en plan för alla, jag måste ha tillit till att allt blir bra ..men det är svårt.. har inte tålamod, jag vill att det ska vara som det ska va nu!..
men 2012, vi går in i himlen igen.. jag längtar!
vill ha ljus, hopp och tro nu, helst för en stund sen..

har pluggat en massa, har avstämning imorn. hoppas, hoppas, hoppas det går bra..

och jag ska äntligen träffa syster som jag inte har träffat på flera månader.. ♥

nu måste det snart bli sängen, ska upp om 5 timmar och jag känner redan att morgondagen kommer bli bättre, tom underbar!

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0