Helt underbar dag!

Åh jag mår så bra just nu, sitter med hörlurarna o lyssnar på så fet hiphop, mannen ligger och sover och det har han gjort ett tag. Ni skulle bara veta hur söt han är när han sover ♥ ikväll är han helt slut medans jag e alldeles för pepp! :P
Dagen har vart underbar, vi va hos momma o moffa o svulla våffler te lunch, trodde jag skulle få i mig 8 ..de gjorde jag inte men fick i mig mer än mig man iaf. yeah, im a reel women!! ;)
underbar romantisk promenad i det vackra vädret, sen satte jag mig o plugga.
åh fy fan va bra jag mår av att ta mitt ansvar!
sen åkte jag o älsklingen ner te några vänner o hängde där en stund, helt underbart!

jag är så lycklig just nu

imorn kanske det inte alls är så, så jag ska stanna i den här känslan och njuta av varje sekund ..för jag har gjort mig förtjänt av den här känslan, idag är jag rätt! :)

lyssar på en sån fet låt men har inte lärt mig är hur man kan få in den här så ni också kan få softa te grym musik, men förhoppnigvis kommer dessa beats o texter förstumma er inom kort ;)..

Imorn är det måndag o skola igen, shit va jag längtar! och imorn blir de även besök hos vännerna vi va hos idag och städning i förrådet så de får plats mer där, blev ju lite föränding när det först va jag, charlie the dog o katterna ..nu är det jag och
Linus, 2 dogs o katterna. yepp, de märks faktiskt att de är 6 nu ist för 4..
så vet någon av en hyresrätt, 2a eller 3a på körfältet eller frösön hör av er!! :D

Annars hoppas jag att ni får en underbar kväll med fina drömmar.. och ni, om ni läser min blogg, skriv gärna en kommentrar så jag vet om jag bara skriver för mig själv ;)



jag hittar inte kabeln te kameran, men jag slänger upp den här o säger såhär:
pure love!♥


Kommentarer
Postat av: din syster :)

jag lääseeer :)

2011-02-07 @ 06:59:28
URL: http://youareonceinalifetime.blogspot.com/
Postat av: Zabine - Wildasmami

Jag lääääääääser =)

2011-02-10 @ 07:15:34
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0