fortsättning..

jag vill inte bli för personlig.. men de är ju ändå försent för det nu, jag måste få ur mig tankar och det va ju trots allt därför jag skaffade en blogg. så ni som läser vet..
ikväll ska jag på möte, har inte varit på något sen dagen innan julafton.
ska dit med mitt livs kärlek och där borta får jag träffa en fin människa jag saknat länge. underbart!♥

mitt liv är upp o ner nu, dörrar stängs.. det som är bra är att när en dörr stängs öppnas en annan. och jag vet att allt ordnar sig, det blir bra tillslut.. bara jag har tålamod. tillit och tålamod!

jag fick en bok av min älskade mamma idag - "MINDFULNESS" kunde inte komma mer passande. tack mamma!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0