...

I need a place where I could live, with a peace of mind, i need some time so I can chill..

men just nu vill jag bara väcka min man, bara för att berätta att jag älskar han ♥
2 timmar kvar tills han ska upp ..snälla låt tiden gå fort!

idag ska jag göra det jag kan för o ändra mina fuckade beteenden och attityder.
idag ska jag be om hjälp!

Idag ska jag göra det jag kan för o känna mig rätt.

borde plugga lite nu, gå ut med hundarna och fixa iordning lite här hemma så de blir trevligare för min man o vakna upp.. jag borde, men istället lär jag väl sitta här, egentid ..och jag kan gråta utan att bli ifrågasatt varför, det behöver inte finnas någon anledning eller så finns det för många anledningar.. skitsamma, inatt släpper jag ut skiten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0