sista dagen på året.

sista dagen på året, oj oj oj va det har hänt saker detta år.. jobbat stenhårt med mig själv, blivit sambo, fått smaka på livslusten o nyfikenheten, min man friade, hittat en teacher o fått småpuppisar :) det va väl de viktigaste som har hänt iaf :)
har iaf haft ett superfint år, med massor av kärlek.
ser fram emot ett nytt år, detta år gifter vi oss, också vill vi flytta o skaffa höns o en tupp o lite annat :D hehe. som vanligt anvger jag inga nyårslöften, inga chanser att göra mig själv besviken om jag inte fullföljer det, jag försöker ist att leva i nuet och göra så gott jag kan med det jag vill och bör :) fokusera lite mer på mig själv, lämna gammalt bakom  o förlåta ♥

Bror har nyss varit förbi och önskat oss en fin nyårsafton, senare ska jag och charlie möta upp mamma som e hundvakt åt muffin för en promenad. mysigt. också ska jag nog tona håret :) så blir det mysmiddag här hemma, eventuelt att en vän kommer och äter med oss. hur mysigt som helst.
.
tänk på djuren snälla ni när ni smäller era raketer.. gör smällarna nyår verkligen speciellt?.. så ledsamt att veta att så många djur lider en dag som denna. tacksam är jag över att våra inte alls är rädda. fet respekt till dom som tar ställning o skiter i smällarna. det är kärlek det, och kärlek behöver vi massor av, djur som människor! :) ♥
jag vet att det kommer bli en underbar nyårsafton med massa kärlek o mys, jag får börja nästa år med världens vackraste underbaraste man, kan det bli bättre? åh åh åh! vilken kärlekskranksnörd jag är, hihi! :)

hoppas ni får en trevligt midsommarafton tänkte jag skriva haha! men fin nyårsafton.
kommer före o efterbilder på håret senare :D 
peace&love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0