lite före o lite nu..

9 nov ------------------------------------------------------ 29 dec
Det börjar ta sig lite lite! :) dom här små övningarna jag gör är superduper för mig :D inget jädra bantande eller diet eller nå sånt trams. jag äter vad jag vill, när jag vill o rör på mig, övningarna tar mellan 5-10 min o jag gör dom varannan dag, inget gym, ingen prestation, ingen uppoffring.. bara för att jag vill för att jag mår bra av det! :)

Inatt fick vi sova, jag behövde bara bli väckt en gång när de va en liten krabat som hade rymt från mamma o undrade sen vart hon va :) dom är så snabba redan dom små liven, drar sig framåt med framtassarna i en väldans fart! :D

kärlek kärlek kärlek,
o ser ni va hela mina glasögon är?.. haha dom ser nog ljuset i tunneln..
ta hand om varandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0